fredag 17 maj 2013

NEWS & TIPS

Om du läst min personliga blogg så vet du att min farmor somnade in natten till onsdag, och att all väntan, stress och oro har gått över. Nu behöver hon inte lida mer och vi slipper må dåligt för att hon har ont och lider.
Nu kommer livet återgå till något relativt normalt och jag hoppas kunna engagera mig lite mer i den här bloggen också.

Och eftersom jag ska ta upp den här bloggen igen så ville jag passa på att ge ett tips! ☺ En grej som jag inte klarar mig utan när det kommer till nagelvård är min nagelbandskniv. Min gamla har precis gått sönder och jag har letat febrilt i affärer efter en ny men utan att hitta någon. Tills i dag. Hittade en på Fyndiq.se för ynka 19:- ☺ Jag var i extas!! Dock så går frakten på ca. 40:- så köp gärna något annat också för att det ska vara värt det (jag köpte ett läderkoppel till hunden också t.ex).

If you've read my personal blog you'll know that my grandmother passed away around 2am on tuesday night, and that all the waiting and worrying is over. Now we won't have to worry about her not feeling well and that she's in pain. So I'm hoping that I can start getting back on track with this blog now (thank you for being patient). 

And since I'm wanting to get started as soon as possible on this blog, I wanted to share a lil' tip with you. Something that I really can't do without when it comes to my nails is a cuticle remover-knife (not sure if that's what it's really called but click on this link for an image). My old one recently broke and I've been looking around like crazy for a new one in every shop I can think of. And today I found one! I was so excited. They sell them on a swedish webshop called fyndiq.se for only 19 SEK (approx. €2). Unfortunately their shipping cost is around 40 SEK so be sure to buy something else as well for the shipping to be worth it (I, for example, bought a new lead for my dog).

we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar