måndag 10 juni 2013

ATT SPÄDA UT LACKET FUNKADE TYVÄRR INTE

I går kväll satt jag och målade naglarna och tänkte att jag skulle testa att späda ut Mavalas lack Jaipur eftersom det blev randigt sist jag målade. Tyvärr gav det inte alls det resultat jag hoppats på. Det gjorde nästan ingen skillnad alls faktiskt. Så jag valde ett annat lack i stället. Trist men så är det.

// Last night I decided to spend some time painting my nails and decided to try and dilute the Mavala polish that I tried last time (the color's called Jaipur) since it didn't cover well and left streaks. Unfortunately it didn't quite turn out the way I'd hoped for. Actually it didn't really help at all. So I went for a different polish all together. Shame, cuz I liked that color a lot. 

det fick bli färg nr 72, "Nice" i stället. Också från Mavala // I went with color #72, "Nice" instead. Also from Mavala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar