tisdag 26 mars 2013

BLOGGPAUS

Om man läser min andra blogg så vet man att min familj är i Stockholm över påsk. ☺ Detta gör att jag inte riktigt orkar med att måla naglarna i alla möjliga färger när de är här för jag vill spendera så mycket tid med dem som möjligt medans de är här. Men då vill jag tipsa om mina favorit nagellacks/smink-bloggar som man kan läsa under tiden:

As you may know if you read my personal blog, my family's in Stockholm over easter. ☺ This means that I can't really be bothered with painting my nails in every color I own (which is approx 90 different shades) since I wanna spend as much time as possible with them while they're here. But fear not my friends, I've listed three of my favourite nailpolish/beauty blogs that you can check out in the meantime. ☺

1) Killer Colours
2) The PolishAholic
3) More Nailpolish 

bild från The Polish Aholic // images from The Polish Aholic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar