tisdag 12 mars 2013

LÅG UPPDATERING

Ledsen för den låga uppdateringen som är på den här bloggen just nu. Den som följer min "privata" blogg vet att min farmor blivit dålig och att jag åkte till Kalmar över helgen för att hälsa på henne så jag har inte känt mig så väldigt motiverad att driva en "skönhetsblogg" när det finns viktigare saker att ta hand om.

Nagellacken som jag köpte från Llarowe strax innan månadsskiftet befinner sig fortfarande i Los Angeles... Men så fort de har kommit fram så har jag lite nya lack att testa. ☺ Ska dessutom spika upp en nagellackshylla hade jag tänkt (ska köpa en vid nästa lön), så det kommer att hända grejer ni får bara ha lite tålamod med mig under tiden.

Om man är intresserad av mitt liv så kan man ju alltid följa min andra blogg. ☺

I'm sorry about the low updating that's goin on in here right now. Anyone following my personal blog knows that my grandmother just recently became more ill, so I went down to Kalmar to see her over this past weekend. I haven't really had any inspiration to keep a "beauty blog" running while there are more important things going on.

The polishes that I ordered from Llarowe a while back are still in Los Angeles, but once they get here I'll have a few new polishes to test out and write about. ☺ I'm also planning on putting up a nailpolish-rack on my wall next month (I'm planning on buying that when I next get my sallary), so there are things headed this way soon, just be patient while waiting. ☺


If you'd happen to be at all interested in my life outside of my nailpolish addiction, feel free to follow my personal blog. ☺

we♥it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar