torsdag 7 februari 2013

NAGELLACKSHYLLA

Något som jag velat ha väldigt länge, och dessutom haft som mål nu när jag bor själv, är en nagellackshylla. När jag letat på andra bloggar om var man kan få tag på en så har de flesta sagt ebay och att det är väldigt svårt att få tag på i Sverige.
Men frukta ej kära vänner! Jag har hittat en svensk sida som säljer nagellackshyllor! ☺
De heter Fairy Nails och har massor av roliga saker för alla nagellacksälskare. Tror minsann att jag ska köpa mig en hylla vid nästa lön.

Something that I've wanted for quite some time, and that kind of became a goal of mine to own once I moved to a place of my own, is a nailpolish rack. I've searched google and other blogs for where you can find one, most people have suggested ebay and said that it's hard to find a webstore that ships to Sweden. But fear not because I've found a Swedish website that sells them!  They're called Fairy Nails and have a bunch of fun stuff for any nailpolish lover. I think I'm gonna buy one when I get my next pay check. 

- 499:- Fairy Nails.se499sek (approx. €50) -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar