onsdag 6 februari 2013

VÄLKOMMEN

I går kväll bad jag en kompis om hjälp med en slogan till min andra blogg (nenaispigeon.blogspot.se), något som skulle reflektera mig, han kom på "50 Shades of Nailpolish". "Fantastiskt!" tänkte jag men insåg snabbt att det inte passar på en personlig blogg.

Jag äger just nu över 70st nagellack i olika färger och märken, så varför inte starta en blogg till om min passion för nagellack? Jag googlade snabbt om någon annan redan tagit detta fantastiska bloggnamn, vilket det verkade som att ingen hade. Och så föddes den här bloggen! ☺

Last night I asked a friend for help with a slogan for my other blog (nenaispigeon.blogspot.se), a slogan that should reflect me as a person and things I like. He came up with "50 Shades of Nailpolish". I thought that was great but didn't really work for a personal blog. 

I currently own about 70 different nailpolishes, so I thought: "why not start another blog about my love for nailpolish?". So I googled if anyone else had a blog with that name, which it turned out that no one had. And that's how this blog was born! ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar